Dagens kärlek, morgondagens lycka

Idag vill jag rita ett hjärta och fylla det med kärlekens eld

Idag vill jag se dina ögon och säga jag tycker om dig

Idag vill jag flyga med dig till lyckan när du bara ler

Idag vill jag säga så mycket att tystnaden skriker för högt


Idag vill jag plocka en blomma så vacker som din vackra själ

Idag vill jag måla ett leende så kärleken kan hälsa på dig

Idag vill jag sjunga allt möjligt så länge du tycker om det

Idag vill jag hälsa på lyckan som finns enbart hos dig


Idag vill jag resa långt bort om bara du följer med

Idag vill jag säga att kärlek är bara det du ger mig

Idag vill jag öppna en flaska så pussarna svävar högt

Idag vill jag skåla till livet som lyckligt målar din väg


Idag lever vi detta, imorgon blir det ännu mer

Idag vill krama ditt hjärta, imorgon kramar du mig

Idag flyger maskar i luften, imorgon skrattar vi högt

Idag är kärleken vacker, imorgon är kärleken vår själ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0