Semestertid är nog slut

Ett snabbt inlägg som sammanfattning.  Semestetiden i denna sidan av världen börjar tar slut. Förmodligen en av de bästa sommar i mitt liv. Förutom den tragiska nyheten de senaste dagar så har det varit en kanon sommar. Tackar alla för era kommentarer till min favorit syrra som jag samlade här. Men nu är det mycket att göra, nya tag och man får visa sin uppmuntran till dem som behöver det.  

Livet är ju som ett spel
Slutet är ingen som vet
Men att leva är så värt
Vissa kärlek när du ler

Det enda man alltid lärt sig och mer av vissa människor är att man ska alltid vara snäll mot andra. Det är massa spännande saker på gång och massor som väntar på att man ska slutföra.

Jag är skyldig alla en sammanfattning om jobbet. Så mycket som händer. Bara marknadsföring och kommunikations tjänster går som smör. Bara tekniken håller. 

Tack alla från syrran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0