Olyckor sker

Helt otroligt, inte sant, men sånt som sker

Sju trappsteg som helt plötsligt blir ju ett

En koko, liten björn, faller hela vägen ner

Släpar rumpan, blåa märken får man se


Vad är lösningen, finns det en?

En bad ring för att kunna sitta ner

Skratta ni, gör ni det, för jag ler

Sitter vackert, kramar ankan, bara det!


Under tiden går man konstigt, lite snett

Hur förklaras att man alltid går disträ

Att sju trapper just för mig blir ju ett

Att jag faller hela vägen som en säl


Kunde bryta alla ben och en hjärncell

Men jag lever, lite blå men ändå väl

Har ju en bad ring, med en anka, bara det!

Inte många som så snabbt kan ramla ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0